SULJE VALIKKO

Lakkojen vaikutukset toimituksiin | Strike... LUE LISÄÄ

avaa valikko

Hyvän kunnon käsikirja
32,10 €
Docendo
Sivumäärä: 296 sivua
Asu: Kovakantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2007 (lisätietoa)
Kieli: Suomi
Esittelyteksti

Havainnollinen teos liikunnasta ja ravinnosta!

Se esittelee eri liikuntalajit ja tarjoaa hyödyllisen liikepankin muun muassa kuntosalille, kotiharjoitteisiin, venyttelyyn, hiihtoladulle, juoksuun ja lukuisiin muihin lajeihin. Ravinto-osuus sisältää ravitsemuksen perustiedot tiiviissä ja selkeässä paketissa. Mukana on asiaa ravitsemussuosituksista, kuntoilijan ravinnosta, erityisruokavalioista, vitamiineista, rasvoista ja sokereista. Hyvän kunnon kirja on teos liikunnasta ja terveellisestä ravitsemuksesta kiinnostuneelle. Se toimii myös hakuteoksena eri liikuntalajien ja ravintoasioiden osalta. Kirjan ovat toimittaneet Kunto & terveys -lehden päätoimittaja Kalle Kotiranta, ravitsemusterapeutti Päivi Sertti ja freelance-toimittaja Taru Schroderus.


Takakansi

Miten kuntoilla monipuolisesti ympäri vuoden? Miten liikkua niin, että kunto kasvaa ja tulokset paranevat? Mitä syödä, jotta jaksaa arkipäivän haasteissa? Miten valita ruokia ja juomia, jotta energiaa riittää liikuntaan?

Hyvän kunnon käsikirja on tieto- ja hakuteos, joka on täynnä faktaa, lajitietoa, ohjeita sekä vinkkejä liikunnasta ja ravitsemuksesta kiinnostuneille. Kirja ohjeistaa niin vasta-alkajia kuin pidemmälle ehtineitä liikkumaan juuri itseä kehittävällä tavalla. Samanaikaisesti tavoitteena on, että nautitaan hyvää oloa ja terveyttä edistävästä ravinnosta.

Liikuntaosio käsittelee kattavasti ja selkeästi suomalaisten perinteiset suosikkilajit kuntosaliharjoittelusta, hiihdosta, juoksusta, kävelystä ja pyöräilystä aina harvinaisempiin kamppailulajeihin asti. Lajiesittelyissä annetaan myös hyviä vinkkejä harjoitteluun.

Ravitsemusosio sisältää runsaasti mielenkiintoista tietoa muun muassa monipuolisen ruokavalion koostamisesta, hiilihydraateista, rasvasta, proteiineista, vitamiineista, kivennäisaineista, lisäravinteista, liikkuvan ihmisen ravitsemuksesta sekä laihdutuksesta ja painonhallinnasta. Liikunta ja monipuolinen ravinto edesauttavat ja luovat hyvää kuntoa ja ovat todellisia kivijalkoja hyvinvoinnin perustuksissa.


Ennakkotieto

Havainnollinen teos liikunnasta ja ravinnosta!

Hyvän kunnon käsikirja esittelee eri liikuntalajit ja tarjoaa hyödyllisen liikepankin muun muassa kuntosalille, kotiharjoitteisiin, venyttelyyn, hiihtoladulle, juoksuun ja lukuisiin muihin lajeihin. Ravinto-osuus sisältää ravitsemuksen perustiedot tiiviissä ja selkeässä paketissa. Mukana on asiaa ravitsemussuosituksista, kuntoilijan ravinnosta, erityisruokavalioista, vitamiineista, rasvoista ja sokereista. Hyvän kunnon kirja on teos liikunnasta ja terveellisestä ravitsemuksesta kiinnostuneelle. Se toimii myös hakuteoksena eri liikuntalajien ja ravintoasioiden osalta. Kirjan ovat toimittaneet Kunto & terveys -lehden päätoimittaja Kalle Kotiranta, ravitsemusterapeutti Päivi Sertti ja freelance-toimittaja Taru Schroderus.




Hyvän kunnon käsikirjazoom


Toimitusehdot


Asiakaspalvelu


YHTEYSTIEDOT


SEURAA MEITÄ

Booky.fi | Kotimainen kirjakauppasi netissä

Löydä seuraava lukuelämyksesi meiltä. Valikoimassamme ovat kaikki kotimaiset kirjat sekä noin 25 miljoonaa ulkomaista teosta.
Toimitamme tilaukset maailmanlaajuisesti!



Tietosuojaseloste