HYVINVOINTIA VENYTTELYSTÄ

Hyvinvointia venyttelystä
Tekijä: E. Helena Reen; Jouni Virtamo
Kustantaja: Docendo Oy (2018)
Saatavuus: Noin 2-3 arkipäivää
EUR   16,70

Katso myös

Pilatesta aloittelijalle : opas hengitys- ja liiketekniikkaan
Tekijä: Fatima Witick
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Otava (2017)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   23,00
Putkirullaus : lihashuolto kuntoilijalle ja liikkujalle
Tekijä: Juha Parikka
Kustantaja: Fitra Oy (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   24,30
Liikkuvuusharjoittelu: hallittua voimaa ja liikkuvuutta
Tekijä: Mika Pihlman; Tuulia Luomala; Jarkko Mäkinen
Kustantaja: VK-kustannus oy (2018)
Saatavuus: Noin 3-4 arkipäivää
EUR   80,40
Foam roller : putkirullaus
Tekijä: Sam Woodworth; Jouni Virtamo (suom.)
Kustantaja: Docendo Oy (2017)
Saatavuus: Noin 2-3 arkipäivää
EUR   30,00
    
Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
160 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi:
ISBN:
9789522914620

EUR
16,70
Ilmainen toimitus
14,40

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin

Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 2-3 arkipäivässä (24.02-25.02.2020).
Hyvinvointia venyttelystäzoom

16.70€ (Alv 10%) 15.18€ (Alv 0%)


Kirja käsittelee kehon monipuolista liikkuvuusharjoittelua hyvinvoinnin näkökulmasta. Kireä lihas on rentoa alttiimpi loukkaantumisille ja rasitusvammoille, ja se myös palautuu rasituksesta hitaammin. Lisäksi kireät lihakset rajoittavat nivelen liikelaajuutta: liikkumisesta tulee epätaloudellista ja usein tarpeettoman raskasta. Kun kehon liikeradat ovat laajat, on liikkuminen ja jokapäiväinen suoriutuminen helpompaa ja kevyempää. Kirja sisältää laajan valikoiman staattisia ja dynaamisia venytyksiä sekä toiminnallisia liikkuvuusharjoitteita. Siinä käsitellään kattavasti eri lihasryhmien venytysliikkeitä ja annetaan vinkkejä myös erilaisten apuvälineiden käytöstä venytysharjoittelussa.

Tämän päivän tyypillinen staattinen istuva elämäntapa näyttöpäätetyöskentelyineen aiheuttaa runsaasti tuki- ja liikuntaelimistön ongelmia. Se myös altistaa pitkäaikaissairauksille ja aiheuttaa kiputiloja niska- ja hartiaseudulle. Kirja antaa selkeitä ohjeita siihen, miten voit pienelläkin vaivalla saada tuntuvia helpotuksia istumatyöstä aiheutuviin ongelmiin.

Kirja opastaa myös, miten saat aamulla heräteltyä kehon turvallisesti ja tehokkaasti toimintakuntoon. Selkärankaa tukevien lihasten aktivointi ja rangan liike ratojen hellävarainen avaus, lonkkanivelten ”voiteleminen” ja raajojen liikelaajuuksien avaaminen heti päivän aluksi auttavat kehoa lähtemään liikkeelle.

Kirja on tarkoitettu terveille ihmisille, niin kuntoilijoille kuin myös vähemmän kuntoileville. Se on kirjoitettu kansantajuisesti ja liikkeet on ohjeistettu selkeästi kuvin ja kuvatekstein.

Hyvinvointia venyttelystä -kirjan asiantuntijana toimii E. Helena Reen. Hän on Espanjassa ja Suomessa asuva liikunnanohjaaja, ryhmäliikuntaohjaajien kouluttaja ja NLP Trainer, joka työskentelee fysioterapiatuotteiden kansainvälisen myynnin parissa. Hän on työskennellyt päätoimisesti liikunta-alalla yli 20 vuotta Suomessa ja ulkomailla.

Jouni Virtamo on kokenut liikunta-alan tietokirjailija.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Taiteet. Liikunta > Liikunta. Urheilu. Leikit. Huvit > Voimistelu


EUR
16,70
Ilmainen toimitus
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen


OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot
Tietosuojaseloste