PROTAUS - LIIKKUVAN IHMISEN RUOKAVALIO

Protaus - Liikkuvan ihmisen ruokavalio
Tekijä: Taru Schroderus; Jani Verho
Kustantaja: Gummerus Kustannus Oy (2013)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   26,10

Katso myös

5:2-dieetti
Tekijä: Michael Mosley; Mimi Spencer; Jenna Pahlman (käänt.); Tuulikki Valta (käänt.)
Kustantaja: WSOY (2013)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   26,90
Maanantaisoturit
Tekijä: Laakso Kukka; Tavi Varpu
Kustantaja: my.book (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   10,50
DIEETTI 5:2
Tekijä: Kate Harrison
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Otava (2013)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   23,80
Ravitsemustiede
Tekijä: Aro Antti; Mutanen Marja; Uusitupa Matti; Ripatti Tiina
Kustantaja: Kustannus oy Duodecim (2017)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   92,80
Erityisruokavaliot - opas ammattilaisille
Kustantaja: Dieettimedia oy (2009)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   34,30
    
Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
144 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi:
2013, 05.08.2013 (lisätietoa)
ISBN:
9789512092598

EUR
26,10
Ilmainen toimitus
15,90

Tuote ei tilattavissa.
Protaus - Liikkuvan ihmisen ruokavaliozoom

26.10€ (Alv 10%) 23.73€ (Alv 0%)


Ruoka on päivän puheenaihe. Yksi kannattaa Itämeren ruokavaliota, toinen karppaa, kolmas noudattaa virallisia ravitsemussuosituksia. Ruokavalioviidakosta erottuu kuitenkin kaksi raaka-ainetta, joiden terveellisyydestä lähes kaikki ovat yhtä mieltä: kasvikset ja hyvälaatuinen proteiini. Kun näitä täydennetään täysjyväviljalla, marjoilla, hedelmillä, pähkinöillä, kasviöljyillä ja vähärasvaisilla maitotuotteilla, olemme tämän kirjan ytimessä.

Hyvä ravitsemus on yhtä kuin protaus, joka sopii kaikille terveille aikuisille - etenkin niille, jotka liikkuvat tai kuntoilevat säännöllisesti ja tavoitteellisesti. Protaus on lähellä huippu-urheilijan ravitsemusta, jossa kiinnitetään huomiota laatuun. Se on terveystietoisen liikkujan ruokavalio, joka sopii hyvin myös painontarkkailijoille.

Kirjassa kerrotaan protauksen periaatteista ja neuvotaan, kuinka sitä toteutetaan käytännössä. Mukana on myös hyviä käytännön vinkkejä saliharjoitteluun ja kestävyysliikuntaan sekä painonhallintaan ja laihdutukseen. Kirja sopii kaikentasoisille liikkujille sekä niille, jotka kaavailevat aloittavansa liikkumisen ja haluavat tietoa terveellisistä elämäntavoista ja ravitsemuksesta.


Asiasanat: liikunta ravitsemus proteiinipainotteinen-ruokavalio proteiinit ruokavaliot ravinto terveysvaikutukset
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Luonnontieteet. Matematiikka. Lääketiede > Lääketiede. Terveydenhoito > Henkilökohtainen terveydenhoito > Ravinto-oppi. Ruokavaliot


EUR
26,10
Ilmainen toimitus
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen


OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot
Tietosuojaseloste